



Graphink biedt verschillende pakketten voor het ontwerpen van een sterke merkidentiteit, wat essentieel is voor het opstarten en succes van jouw merk.
De merkidentiteit wordt ontwikkeld door een combinatie van merkstrategie en visuele identiteit. De merkstrategie legt de basis voor hoe je merk overkomt en communiceert, terwijl de visuele identiteit, bestaande uit logo’s, kleuren, typografie en beeld, ervoor zorgt dat dit op een consistente manier tot leven komt in alle communicatie, zoals websites, social media, drukwerk en merchandise.
Daarnaast biedt Graphink ook designservices voor losse assets, zoals menukaarten, brochures, flyers/posters en verpakkingen.
Crafting memorable brands through aesthetic design ✷
plek beschikbaar
Branding Mini
Dit pakket biedt een compacte merkidentiteit als perfecte basis voor jouw merk.
Jij kent je merk als geen ander, daarom ontwikkelen we samen een merkstrategie en maak ik een moodboard die de richting bepaalt voor de visuele identiteit. De merkstrategie bevat:
– Merkverhaal & boodschap
– Doel, Missie, Visie & Waarden
– Doelgroep & persona’s
Het Branding Mini-pakket biedt een compacte
visuele identiteit. Het bevat een woordmerk logo met een eenvoudige subvariant, zoals een monogram, een klein kleurenpalet en een selectie van typografie.
* Woordmerk logo: Logo dat bestaat uit de naam.
* Monogram: Logo dat bestaat uit een letter
combinatie.
Mockups zijn afbeeldingen die laten zien hoe de visual identity tot leven kan komen. Denk hierbij aan het logo op een product. (Omdat mockups alleen dienen ter inspiratie en niet als echte ontwerpen, is feedback hierover beperkt.)
Een brandguide is een document waar een stukje merk strategie, logo’s, kleuren en typografie met specifieke richtlijnen in verwerkt staan. Daarnaast wordt ook een vereenvoudigde guide van 1 pagina aangeleverd.
Om tot het beste resultaat te komen neem ik graag jouw mening mee in het proces. Hierbij gelden 2 inbegrepen feedback rondes.
Project tijdlijn: 2-4 weken
plek beschikbaar
Branding Basic
Dit pakket biedt alle benodigdheden voor het ontwerpen van een unieke merkidentiteit.
Jij kent je merk als geen ander, daarom ontwikkelen we samen een merkstrategie en maak ik een moodboard die de richting bepaalt voor de visuele identiteit. De merkstrategie bevat:
– Merkverhaal & boodschap
– Doel, Missie, Visie & Waarden
– Doelgroep & persona’s
– Doelgroep pijnpunten
– Koopreis van de klant
– Positionering
– Merkpersoonlijkheid & tone-of-voice
Het Branding Basic-pakket biedt een complete
visuele identiteit. Het bevat een primair logo en subvarianten, met keuze uit een woordmerk of
beeldmerk. Daarnaast bevat het een kleurenpalet, een selectie van typografie en een beelddirectie.
Mockups zijn afbeeldingen die laten zien hoe de visual identity tot leven kan komen. Denk hierbij aan het logo op een product. (Omdat mockups alleen dienen ter inspiratie en niet als echte ontwerpen, is feedback hierover beperkt.)
Een brandguide is een document waar een stukje merk strategie, logo’s, kleuren, typografie en beelddirectie met specifieke richtlijnen in verwerkt staan. Daarnaast wordt ook een vereenvoudigde guide van 1 pagina aangeleverd.
Visitekaartje design, waar de visuele identiteit voor het eerst toegepast wordt. Ontvang de juiste
bestanden en informatie voor het aanleveren bij
de drukker.
Om tot het beste resultaat te komen neem ik graag jouw mening mee in het proces. Hierbij gelden 3 inbegrepen feedback rondes.
Project tijdlijn: 3-4 weken
plek beschikbaar
Branding Extra
Dit pakket biedt alle benodigdheden voor het ontwerpen van een unieke merkidentiteit, inclusief extra brand assets.
Jij kent je merk als geen ander, daarom ontwikkelen we samen een merkstrategie en maak ik een moodboard die de richting bepaalt voor de visuele identiteit. De merkstrategie bevat:
– Merkverhaal & boodschap
– Doel, Missie, Visie & Waarden
– Doelgroep & persona’s
– Doelgroep pijnpunten
– Koopreis van de klant
– Positionering
– Merkpersoonlijkheid & tone-of-voice
Het Branding Extra-pakket biedt een complete
visuele identiteit. Het bevat een primair logo en subvarianten, met keuze uit een woordmerk of
beeldmerk. Daarnaast bevat het een kleurenpalet, een selectie van typografie en een beelddirectie.
Mockups zijn afbeeldingen die laten zien hoe de visual identity tot leven kan komen. Denk hierbij aan het logo op een product. (Omdat mockups alleen dienen ter inspiratie en niet als echte ontwerpen, is feedback hierover beperkt.)
Een brandguide is een document waar een stukje merk strategie, logo’s, kleuren, typografie en beelddirectie met specifieke richtlijnen in verwerkt staan. Daarnaast wordt ook een vereenvoudigde guide van 1 pagina aangeleverd.
Visitekaartje design, waar de visuele identiteit voor het eerst toegepast wordt. Ontvang de juiste
bestanden en informatie voor het aanleveren bij
de drukker.
Om tot het beste resultaat te komen neem ik graag jouw mening mee in het proces. Hierbij gelden 3 inbegrepen feedback rondes.
Keuze uit:
– Instagram layout; Profielfoto, 4 highlight covers & 3 posts
– 5 brand icons / minimalistische illustraties
– 5 stickers / badges
– Merchandise (Producten met merklogo of minimalistisch design, zoals t-shirts, mokken, etc.)
– Flyer / Poster
– Kaartje
* Andere wensen? Laten we het overleggen!
Project tijdlijn: 4-5 weken
Brand Assets
De prijs is afhankelijk van de omvang van de opdracht. Neem contact op voor meer informatie.
De prijs is afhankelijk van de omvang van de opdracht. Neem contact op voor meer informatie.
De prijs is afhankelijk van de omvang van de opdracht. Neem contact op voor meer informatie.
De prijs is afhankelijk van de omvang van de opdracht. Neem contact op voor meer informatie.
De prijs is afhankelijk van de omvang van de opdracht. Neem contact op voor meer informatie.